czwartek, 31 sierpnia 2017

"Wróć do swych korzeni!" ♥

Kochani!

Witam starych czytelników, których natchnęło na wspomnienia naszej "ery", a także tych nowych, którzy jakimś cudem tu się znaleźli.

Nie trzeba być spostrzegawczym, aby zauważyć, że wszystkie posty "magicznym trafem" zniknęły z bloga. Postanowiłam to wyjaśnić, żeby uniknąć wszelakich nieporozumień i plotek. 

1. Jakość a ilość

Załamuję ręce, gdy patrzę na te wypociny! Nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi na kompozycję wpisów, uważając za priorytet częstotliwość ich dodawania. Jestem świadoma tego, że początkowy zamysł "bekowego bloga" w niczym mnie nie usprawiedliwia. Szczerze? Wstydzę się! Mój styl pisania pozostawiał po sobie wiele do życzenia.

2. Nie żyjmy przeszłością

Afera z S. Valide już dawno dobiegła końca. Możecie się ze mną nie zgodzić, ale według mnie harem kiedyś a harem teraz to dwa różne miejsca. Bądźmy szczerzy, Awataria jest strasznie ograniczoną grą, więc królestwa mogą choć na pewien czas zażegnać nudę graczy. Nie będę wypowiadać się na temat ostatniego skandalu na Lemurku, swoje zdanie na ten temat pozostawię dla siebie. 

Z perspektywy czasu widzę, że zachowywałam się dziecinnie, a może nawet czasem zawiało ode mnie hipokryzją.
Ale nie- nie żałuję rozpoczęcia działalności.

3. Witamy się i żegnamy

Na Nk wchodzę raz na ruski rok. Nie chcę pozostawiać po sobie niemiłych wspomnień. Nasze posty mogą źle wpłynąć na opinię nowych awatarów o sułtankach, a obecnie nie mam im dużo do zarzucenia, przeciwnie. Nie niszczmy teraźniejszości sprawami sprzed odległych miesięcy. :)

Nie mam nic więcej do dodania. Liczę na to, że nikt nie będzie doszukiwał się w tym wszystkim jakichś ukrytych powodów. Wszystko zostało tu wyjaśnione.

Bloga prowadziły:
- Fioletowa OŁ JEA!
- Zielona OŁ JEA!

* Reasumując:
Wniosek: Nadal jestem niedojrzała i dobrze mi z tym!

Cześć~!
~Zielonka

31 komentarzy:

  1. Akurat jak weszlam, to dzisiaj post. Szkoda, ze wszystko usunelyscie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiło mi się miło, że ktoś tu jeszcze wchodzi! :D Nie spodziewałam się pod tym postem żadnego komentarza.
      ~Zielona

      Usuń
  2. Ja tu wchodze prawie codziennie ^-^ Szkoda,że już nie blogujecie :( bardzo lubiłam waszego bloga.Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal czekam na wasz powrót (może kiedyś się doczekam):>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna nazwa! :D
      No niestety, zmartwię Cię- żadnego powrotu nie będzie. Nawet jeśli (1%), to NA PEWNO blog nie będzie dotyczył Valide.
      Pozdrawiam!
      ~Zielona

      Usuń
    2. Hihi, bazując na tym, że do Awatarii wróciłam po dwóch latach, może jeszcze kiedyś znowu nabiorę chęci do gry. ^^
      Ujawnisz się? Zainteresowała mnie Twoja osoba. :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Brak chęci był główną przyczyną zamknięcia bloga i niestety niewiele się tutaj zmieniło. Na Awatarię już nie wchodzę, ostatnio zajrzałam po dwóch miesiącach nieobecności i po kilku minutach wyszłam. Nie widzę żadnego punktu zaczepienia, a pomysły na posty grają pierwsze skrzypce w blogowaniu.
      Skoro podczas wakacji nic się nie zadziałało, nie sądzę, aby w roku szkolnym uległo to zmianie. Nauczyciele dają taki wycisk, że po powrocie człowiek marzy tylko o łóżku. :D Poza tym znalazłam nowe hobby, któremu poświęcam dnie i czasami noce, więc ciężko byłoby mnie przymusić do zajęcia się czymś innym.
      Miło nam, że czekacie! ^-^
      ~Zielona

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciel zawsze będzie u Twojego boku, Lizzy. :D
      ~Zielona

      Usuń
  6. Czas na wspomnienia: naprawdę za wami tęsknie pamiętam każdą drame i każdą kłótnie, jak pierwszy raz wyciągnęłyśmy do siebie ręce i skończyłyśmy te dziecinne spory, przytulanie was na nielegalu, tańczenie z wami, eventy z wami, jak przerobiłyście moją lalke a ja wasze, jak pomagałyście mi w trudnych chwilach, pisanie po nocach i co najważniesze pamiętam Was❤ Tęsknie za wami.
    ~pewnie wiecie kto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wiem.
      Cieszę się, że mogłam być twórcą kilku Twoich miłych wspomnień. Zostaniesz w mojej pamięci. Dobrze się razem bawiłyśmy.
      ~Marysia

      Usuń
  7. o moj boze pamietam to jak aaaaaaaa imagine cofnac sie do tych czasow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. actually nawet nie moge sie zalogowac na nk i mi smutno w sumie

      Usuń
    2. kim byłaś?

      Usuń
    3. Imagine tworzyć tamte czasy! :D
      ~Marysia

      Usuń
  8. Przywróciły byście stare posty? Jestem strasznie nostalgiczną osobą i bardzo miło powspominać, nawet jeśli uważacie że nie macie nic do zarzucenia ;) zauważyłam że wchodzicie na nk ostatnio. Może jakiś powrocik na bloga? Nie musicie pisać systematycznie, po prostu piszcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, by posty kiedykolwiek wróciły, podobnie jak my (szczególnie teraz, kiedy Awataria może zostać usunięta). Przybijam piątkę, bo również uwielbiam wracać wspomnieniami do dawnych dni!
      ~Marysia

      Usuń
  9. Oł jea! Czekamy
    /Pewnie wiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ta osoba, co we wcześniejszym komentarzu, to owszem, wiem. ;) Bardzo nam miło!
      -Zielona

      Usuń
  10. To po prostu nie do wiary, że po tylu latach nadal tu wchodzę i wspominam stare czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również zdarza się powracać do starych czasów i wtrącać do rozmów temat Awatarii i bloga! :D
      ~Zielona

      Usuń
  11. kiedyś awataria była fajniejsza nie to co teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, właśnie rozmawiamy na nk!
    ~Marysia

    OdpowiedzUsuń
  13. przywróciłyście dawny wygląd... czuć taką euforię

    OdpowiedzUsuń